همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی کشف شد:

همش سر زناست.

اکثر دعواهایی که غربیها با ایران و ایرانیان دارند به یک دلیل ختم میشه: زنان.

آخرین نظرات
نویسندگان

یکی از برنامه هایی که عوامل KKK و دیگر جوامعِ مخفیِ غربی برای ایران دارند تخریب آثار فرهنگی٬ هنری٬ و تاریخی است.همانطور که در مقالات این بلاگ شرح دادم٬ عدّه ای از مردان غربی - با اصلیت غیر ایرانی - بر صدد انحصار زنان و دختران زیبا و جوان ایرانی برآمده اند. در هرمقاله٬ من تعدادی از برنامه ها و انگیزه های این مردان متجاوز را مورد بحث و بررسی قرار داده ام.  در این مقاله قصد دارم تخریب آثار فرهنگی٬ هنری٬ و تاریخی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهم. 

ممکن است این سؤال مطرح شود که آثار فرهنگی و هنری چه ربطی میتوانند به زنان و روابط جنسی داشته باشند. از اینجا شروع میکنم که سطح تمدّنِ یک مرد تأثیر قابل ملاحظه ای بر نظری دارد که خانمی نسبت به او خواهد داشت. خانمها به تمدّن مردان نگاه میکنند و با توجّه به آن تصمیم میگیرند که چه نوع رابطه ای را با کدام مرد داشته باشند. آثار فرهنگی٬ هنری٬ و تاریخی تمدّنِ یک ملّت را نشان میدهند؛ آثار باستانی٬ فرهنگی٬ و هنری٬ در واقع٬ تمدّن مردانِ یک ملّت را نشان میدهند. اوّلا که اکثر آثار فرهنگی و هنری را مردان تولید میکنند.  دوّماً٬ اگر ملّتی تمدّن و پیشرفت بالایی داشته باشند٬ پس مردانشان هم تمدّن و پیشرفت بالایی دارند. به همین دلیل٬ وقتی گروههای غربی جنگ سرد یا گرم برعلیه ایران راه میاَندازند٬ آثار فرهنگی و هنری را حتماً مورد هدف قرار خواهند داد.

البتّه که نمیشود توقّع داشت که مردان غربی حقیقت را به شما بگویند و در انگیزه ها و اهداف خود با شما روراست باشند؛ نمیشود توقّع داشت که مردان غربی اعتراف کنند که دِلِشان برای خانمهای ایرانی لَک زده و به همین دلیل میخواهند مردان ایرانی را به عنوان ملّتِ پس-رفته و عقب-اُفتاده جلوه دهند - به امید اینکه خانمهای ایرانی مردان غربی  را به مردان ایرانی ترجیح دهند. برای به انجام رساندن اعمال جنایی٬ مردان غربی همیشه مسائل سیاسی و یا مذهبی را بهانه قرار خواهند داد. مردان غربی همیشه بهانه های متقاعد-کننده ای را برای تخریب آثار فرهنگی٬ هنری٬ و باستانیِ ایران خواهند آورد. بهانهٔ کنونی این است که خیلی از آثار فرهنگی و هنریِ ایران افکار و عقاید بسیجی و آخوندی را به همراه دارند و چنین عقایدی را در مردم زنده نگه خواهند داشت. در نتیجه، برای جلوگیری از تکرار مشکلات قدیم، پس از سقوط دولت کنونی و بیرون انداختن ملّاها، باید تمام آثار فرهنگی و هنری که در زمان ملّاها ساخته شده بودند را جمع-آوری کرد یا از بین برد. حقیقت این است که هیچکسی در دنیای غربی مشکلی با آخوندها و بسیجیها ندارد. تنها چیزی که عدّه ای از مردان غربی به دنبالش هستند خانمهای زیبا و جوان است. دعوا سَرِ زناست٬ نه سر ایدئولوژی. اگر هم کسی مشکلی با ملّاها داشته باشد٬ حتماً ربطی به انحصار زنان ایرانی توسّط مردان غربی دارد.

 



قادر قوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی