همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی کشف شد:

همش سر زناست.

اکثر دعواهایی که غربیها با ایران و ایرانیان دارند به یک دلیل ختم میشه: زنان.

آخرین نظرات
نویسندگان

خَلّاقیت

پنجشنبه, ۵ نوامبر ۲۰۱۵، ۰۳:۳۰ ب.ظ

سالها پیش٬ یک سری تحقیقاتی در غرب به عمل آمد تا صفاتی که خانمها در آقایان میپسندند را پیدا کنند. به زبانی دیگر٬ مردانی که زیباترین دختران به آنان دل میبندند٬  از چه صفاتی برخوردار هستند؟ چه چیزی این مردان دارند که باعث میشود که این خانمهای زیبا با آنان رابطه کنند٬ و نه با آقایان دیگر؟

یکی از صفاتِ پیدا شده بر اساس این سری تحقیقات 'خلّاقیت' بود. به زبانی دیگر٬ محقّقان غربی به این نتیجه رسیدند که بیشتر احتمال دارد که خانمهای زیبا و جوان با آقایانی که از خلاقیتِ بالاتری برخوردار هستند رابطه کنند.

از آنجایی که آقایان غربی حسرت روابط جنسی و عشقی با خانمهای ایرانی را به دل دارند٬ عوامل غربی بلافاصله پس از این تحقیقات بر صدد راه اندازی نامه های تبلیغاتی در ایران برآمدند. بر اساس نتیجه-گیریهای ذکر-شده٬ یک برنامهٔ تبلیغاتی غربی این بود که تمام خانمهای ایرانی را متقاعد کنند که مردان غربی خلّاقترین مردان دنیا هستند. در کنار این برنامه٬‌ عوامل غربی قصد جلوه دادن مردان ایرانی به عنوان مردانِ ناخلّاق را داشتند. در نتیجه٬ اصل برنامهٔ تبلیغاتی غربی به این منظور شد که زنان و دختران ایرانی را متقاعد کنند که مردان ایرانی هیچ ابداعی از خود ندارند و هر چه که در ایران و بین ایرانیان مشاهده میشود تقلید از غرب است. البتّه که عوامل غربی نمیتوانستند این شایعه را به این شکل پخش کنند؛ وجود تبعیض جنسی در شایعات امکان داشت دستشان را رو کند. این دروغ که "مردان ایرانی هیچ ابداعی از خود ندارند و هر کاری که مردان ایرانی میکنند تقلید از مردان غرب است" ممکن بود مردم را مشکوک کند. در نتیجه٬ پس از مشورت نهایی٬ عوامل غربی تصمیم گرفتند شایعهٔ خود را بدون هیچگونه اشاره ای به جنسیت پخش کنند - مانند خیلی دیگر از برنامه های جنسیِ مردان غربی که فقط برای سرپوش-گذاری٬ بر هر دو جنسیت پیاده میشوند. در هر حال٬ اگر همهٔ اعضای یک گروهی در صفتی شریک باشند٬ پس مردان آن گروه هم آن صفت را خواهند داشت. پس تبلیغ نهایی مردان غربی برای اغفال کردن خانمهای ایرانی این شد: "ملّت ایرانی هیچ چیزی از خود ندارند و هر چه که از ایرانیان میبینید کُپی از غرب است."

ممکنه که باورتون نشه٬ ولی در اصل این حرف چیزی به جز یک شایعه از طرف مردان غربی نبوده. این برنامهٔ تبلیغاتی به حدّی در ایران موفّق واقع شده که بعضی ها اصلاً باورشون نمیشه که این حرف فقط یک حقّه برای روابط جنسی با خانمهای ایرانی بوده باشه. حقیقت اینه که برای این برنامه بهترین و مجرّبترین مبلّغان و کارشناسان را استخدام کرده بودند و از هر نفوذی که در هر سازمان دولتی٬ مذهبی٬ بازرگانی٬ و خیریّه داشتند سوء استفاده کردند.

با عرض خنده به آقایان غربی٬ این برنامهٔ تبلیغاتی نتیجهٔ دلخواه را به این آدمهای کف-کرده نداد. با وجود چنین شایعاتی٬ هنوز هم در جوامع غربی٬ آقایان ایرانی از جذّابت بالاتری در نزد خانمهای ایرانی برخوردار هستند؛ هنوز هم در جوامع غربی٬ خانمهای ایرانی با آقایان ایرانی رابطه و ازدواج میکنند. و بسترِ آن دسته از مردان غربی که چنین تبلیغاتی را راه-اندازی و برنامه ریزی کردند هنوز خالی مانده.

پس از اینکه برای عوامل غربی ثابت شد که تبلیغات و شایعه-پراکنی به نتیجه ای نمیرسد٬ به شگرد دیگری رو آوردند: نقشهٔ بعدی عوامل غربی این شد که تا جایی که امکان دارد آثاری که سند بر خلّاقیت مردان ایرانی هستند را از چشمِ خانمها محو کنند. به سرقت بردن آثار هنری و کشفیات ایرانیان مقیم کشورهای غربی نتیجه ای از همین ذهنیّت است. من خودم بارها و بارها شاهد بودم که آثار فرهنگی، هنری، و علمی مردان ایرانی مقیم کشورهای غربی به سرقت رفته یا تخریب شده اند. اعتقاد برخی از مردان غربی به صفتِ خلّاقیت به عنوان برگ برنده در بازی عشق حتّی باعث شده که عوامل غربی بر صدد جمع-آوری و حذف آثار فرهنگی٬ هنری٬ و باستانی ایران برآیند. لازم به ذکر است که خیلی از برنامه های 'ضد خلّاقیت' در کشورهای غربی به نام مبارزه با تروریست یا جلوگیری از نفوذ بسیجیها و آخوندها در این کشورها توجیف شده اند. یکی از بهانه های عوامل غربی برای توجیف برنامه های 'ضد خلاقیت' این بوده که امکان دارد ایرانیان - و دیگر مردان خاورمیانه - از قوّهٔ خلاقیت خود در نقشه-کشیِ برنامه های تروریستی استفاده کنند. بهانهٔ دیگر این است که امکان دارد مردان خاورمیانه محصولات و آثار هنری خود در جذب کردن پیروان برای برنامه های سیاسی و تروریستی استفاده کنند. اصلاً این حرفها را باور نکنید. حقیقت همان است که اشاره کردم. آثار فرهنگی٬ هنری٬ و تاریخی سند بر خلّاقیت یک ملّت - و٬ در نتیجه٬ مردانشان - هستند.

در کنار سرقت و تخریب آثار هنری مردان ایرانی٬ نقشهٔ دیگر مردان غربی این است که صفت خلّاقیت را در مردان و پسران ایرانی بکشند. متوجّه هستید کار به کجا کشیده؟ اوّل نقشه این بود که با منطق زنان و دختران ایرانی را متقاعد کنند که نبایستی با مردان و پسران ایرانی روابط جنسی و عشقی داشته باشند. پس از اینکه این شگرد نتیجه ای نداد٬ حالا به این فکر افتادند که از هر راه موجود استفاده کنند تا برای خانمها ثابت شود که آقایان ایرانی هیچ صلاحیتی ندارند.

در امریکا و دیگر کشورهای غربی٬ سالانه میلیاردها دلار خرج تحقیقات و آزمایشات علمی میشود تا مادّه ای کشف شود که عملکرد آن دسته از سلّولهای مغز که مسئول خلّاقیت هستند را کُند یا غیر فعّال سازد. تقریباً میشود گفت که برای هیچ کاری به اندازهٔ این برنامه سرمایه-گذاری نمیشود. و، خُب، این سرمایه-گذاری تا کنون بی نتیجه هم نبوده. مواد مختلفی کشف شده اند که در صورت استعمال از طریق دهان٬ برخی در صورت استشمام از طریق بینی٬ و برخی دیگر در صورت ورود به بدن از طریق پوست٬ در فعّالیت آن دسته از سلولهای مغز که مسئول خلّاقیت هستند اختلال ایجاد میکنند. قابل اشاره است که خلاقیت را نمیشود به طور کل از کار انداخت؛ خلّاقیت یکی از اساسیترین صفات آدمی است و عدم حسِ خلاقیت مبنی بر مرگ انسان میباشد؛ تا آدمی زنده است٬ از مقداری حس خلّاقیت برخوردار خواهد بود. با این حال٬ از مردان غربی هیچ بعید نیست که قصد داشته باشند همهٔ مردان دنیا را از بین ببرند تا با خانمها رابطهٔ جنسی بکنند.

در آخر٬ برای پیشگیری از خطر چیزخور شدن توسّط عوامل غربی٬ مهم است که مواظب فرمولها و محصولاتی که از غرب به ایرانیان معرّفی میشوند باشید. حتّی ممکن است که فرمولهای شیمیایی مانند داروهایی که برای تجویز بیماریها تجویز میشوند حاوی چنین موادّی باشند؛ حتّی امکان دارد که لوازم خانگی مانند خوشبو-کننده های هوا حاوی چنین مواد سمّی باشند. گروه تحقیقاتی من برخی از این مواد را پیدا کرده و در بلاگِ 'درمانهای طبیعی' در اختیار عموم قرار داده است. من به همه پیشنهاد میکنم که این بلاگ را از بالا به پایین با دقّت مطالعه کنند: http://ghaudergh.blog.ir/ 

 

قادر قوتی

نظرات  (۱)

۱۶ نوامبر ۱۵ ، ۱۱:۲۸ سؤالی از یک خواننده

با عرض سلام،


 میخواستم بدونم منظور شما از این حرف که "مانند خیلی دیگر از برنامه های جنسیِ مردان غربی که فقط برای سرپوش-گذاری٬ بر هر دو جنسیت پیاده میشوند" چیه. میشه بیشتر توضیح بدید؟

پاسخ:
 بله، حتماً. منظور من اینه که خیلی از برنامه های سیاسی، مذهبی، و بازرگانی غربی فقط برای سرپوش گذاشتن بر برنامه های جنسی به اجرا گذاشته میشوند. به زبانی دیگر، برنامه های جنسی مردان غربی زیر نقاب مذهب، سیاست، و کاسبی پنهان میشوند. به علاوه بر این، تاجایی که امکان-پذیر باشد، مردان غربی برنامه های جنسی خود را بر هر دو جنسیت اجرا میکنند تا کسی بویی از انگیزهٔ جنسی آنان نبرد. برای مثال٬ سرقت و تخریب آثار فرهنگی و هنری ایرانیان را که در این مقاله خواندید در نظر بگیرید. اگر فقط آثار هنری و علمی مردان ایرانی را مورد هدف قرار دهند٬ امکان دارد کسی متوجّه انگیزهٔ جنسی مردان غربی بشود. پس٬ در نتیجه٬ برای سرپوش گذاشتن بر برنامه های جنسی٬ عوامل غربی مجبور خواهند بود این بلاها را سر برخی از خانمهای ایرانی هم بیاورند. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی