همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی کشف شد:

همش سر زناست.

اکثر دعواهایی که غربیها با ایران و ایرانیان دارند به یک دلیل ختم میشه: زنان.

آخرین نظرات
نویسندگان

نبرد بر علیه پیرمرد

چهارشنبه, ۴ نوامبر ۲۰۱۵، ۰۲:۵۸ ب.ظ

اخیراً برنامه ای در ایران به رهبریِ شورشگرایان به جنبش درآمده تا بخش بخصوصی از فرهنگ ایران و ایرانیان را تغییر دهند. این برنامه که در اصل توسّط عوامل غربی طرّاحی و نقشه-کشی شده٬ مخالفت با فرهنگِ 'احترام به سالمندان' را در مرکز خود قرار داده است. لازم به ذکر است که عوامل غربی این برنامه را به این بهانه در نزد شورشگرایان توجیف کرده اند که حرمت و احترامی که ایرانیان نسبت به سالمندان قائل هستند مانع از قدرت-انداختن آخوندها - و علی الخصوص آقای خامنه ای - شده است و٬ در نتیجه٬ بایستی از فرهنگ حذف شود. آیا فکر میکنید عوامل غربی واقعاً فقط به دنبال از قدرت انداختن آخوندها باشند و هیچ نقشهٔ دیگری در سر نداشته باشند؟ من که ادّعاهای عوامل غربی را اصلاً باور ندارم.

من جزئیاتِ این کَمپِین را با دقّت مطالعه کردم. آدمهایی که عوامل غربی سعی دارند از پسران ایرانی - ونسل بعد - بسازند چیزی به جز یک جماعتِ 'مُرده-خور' نیست. نسلی که عوامل غربی سعی دارند از پسران ایرانی بسازند به هر پیر مرد یا آدم ضعیفتری زورگویی خواهد کرد. حقیقت این است که زورگویی به پیر مرد همسایه - که هیچکسی را در ایران ندارد  و فرزندانش در خارج از ایران به سر میبرند - تضمین نمیکند که توانایی آسیب رساندن به مقام رهبری را هم داشته باشند. بر عکس، چنین آدمهای عقده ای اصلاً توانایی مبارزه با آخوندها و امثال آقای خامنه ای را نخواهند داشت. فقط مردان شجاع و جسور هستند که توانایی مبارزه با مقامات  بالا و کلّه-گُنده ها را خواهند داشت؛ و زورگویی به سالمندان از مردان شجاع بعید است.

با شناختی که من از عوامل غربی دارم٬ بعید است که چنین برنامه ای را برای اهداف سیاسی طرّاحی کرده باشند. راستش را بخواهید٬ غیر ممکن است که عوامل غربی چنین برنامه ای را برای برانداختن حکومت کنونی ایران طرّاحی کنند. عوامل غربی تحصیل-کرده هستند؛ سابقهٔ حکومت-داری و تشکیل و ادارهٔ ارتش و نیروهای انتظامی را دارند. این نوع آدمها به خوبی مطلّع هستند که چنین آدمهای مرده-خوری حریف مقامات نمیشوند.

پس٬ انگیزهٔ حقیقی عوامل غربی از ایجاد کردن میلِ زورگویی به سالمندان در جوانان ایرانی چه میتواند باشد؟

به خاطر داشته باشید که این یک برنامهٔ جدّی است؛ میلیاردها دلار برای طرّاحی و راه اندازیِ این کَمپِین سرمایه-گذاری شده. عوامل غربی مصمّم هستند که از پسران ایرانی یک جماعت بی-رحم بسازند که تمایل آزار و اذیّت به هر آدم ضعیفی را داشته باشد.

نظر من اینه که هَمَش سَرِ زَناس! یعنی مردان غربی هیچ برنامه ای را بدون توجّه به روابط جنسی و عشقی به اجرا نمیگذارند.

هدف از این نوع برنامه ها فقط این است که سیستم را به شکلی تغییر دهند که حد اکثر زنان و دخترانِ ممکن به بسترشان کشیده شوند؛ هدف از برنامه های غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی این است که پسران ایرانی را طوری تربیت کنند که هیچ خانم ایرانی به آنان علاقه-مند نشود.

با به یاد داشتن این اصل، قضیهٔ ذیل را در نظر داشته باشید:

سالها پیش مصاحبه ای با نویسنده ای شده بود تا علّت موفّقیت کتابشان را شرح دهند. این فرد که نویسندهٔ رُمانهای عشقی برای خانمها بودند٬ بیشترین فروش را در بازار رمان داشتند. بحث اصلی در این مصاحبه این بود که چه عاملی باعث موفّقیت این کتاب شده. چرا این همه خانم پول و وقت خود را صرف خواندن این کتاب کردند؟ بر طبق سخنان نویسندهٔ این رُمان٬ محبوبیت این کتاب به خاطر چهرهٔ نایابِ قهرمان داستان (نقش اوّل مرد) بوده. در واقع٬ خواننده های این کتاب عاشق نقش اوّل مرد داستان میشدند. حالا٬ این قهرمان از چه خصوصیاتی برخوردار بود که خانمها را شیفتهٔ خود میکرد؟ یکی از خصوصیات قهرمان این داستان این بود که با سالمندان به مهربانی برخورد میکرد. در واقع٬ بخش بزرگی از داستان به اثبات همین صفت اختصاص داده شده بود - که قهرمان به پیرزنان٬ پیرمردان٬ و آدمهای ضعیفتر از خود زورگویی نمیکند. با اینکه قهرمان این داستان یک مرد رزمنده و شجاعی بود، جلّاد نبود؛ یک جوانمرد بود ـ صفتی که خوانندگان کتاب در هیچ مردی در عمرشان ندیده بودند. علّت فروش فوق العادهٔ کتاب همین بود که خانمهای غربی داشتند برای بار اوّل در زندگی وارد زندگی مردی میشدند که به ضعیفتر از خود زورگویی نکند. هنوز هم رمانهایی از این قبیل از فروش بالایی در جوامع غربی برخوردار هستند. متأسفانه برای خانمهای غربی، چنین چهره ای را فقط در داستانها میشود پیدا کرد. مردان غربی معمولاً از دو حالت خارج نیستند: یا به حدّی ژیگول هستند که حتّی تواناییِ عصبانی شدن را هم ندارند، یا مرده-خور تشریف دارند. پس٬ داستان عشقی با چنین مردی خانمهای غربی را شیفتهٔ خود میکند.

 این مصاحبه بعد ها جمع شد و هم-اکنون قابل دسترس عموم نمیباشد. با این حال٬ عدّه ای از مردان غربی به این مصاحبه گوش دادند و برنامهٔ 'نبرد بر علیه پیر مردان' که از غرب منشأ گرفته به منظور از میان برداشتن این صفت مورد پسند خانمها طرّاحی شده.



قادر قوّتی

۱۵/۱۱/۰۴
قادر قوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی