همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی کشف شد:

همش سر زناست.

اکثر دعواهایی که غربیها با ایران و ایرانیان دارند به یک دلیل ختم میشه: زنان.

آخرین نظرات
نویسندگان

دوست دخترِ قُلّابی

چهارشنبه, ۴ نوامبر ۲۰۱۵، ۰۴:۴۰ ب.ظ

اکثر مردان غربی بر این باورند که زنان و دختران به مردانی علاقه-مند میشوند که زن خوشگل داشته باشند. در حالی که همهٔ آقایان غربی - بلا استثنا - مشتاق به روابط جنسی و عشقی با خانمهای زیبا هستند٬ باور اکثر این مردان این است که خانمهای زیبا فقط به مردانی علاقه مند خواهند شد که در رابطه با خانمهای زیبا باشند. تحقیقات در جوامع غربی مکرراً ثابت کرده که اگر یک خانم زیبا را در کنار یک مرد مجرّد قرار دهند٬ خانمهای بیشتری حاضر به ملاقات این آقا خواهند شد.

 به دلیل همین نتیجه-گیری٬ سالهاست که برنامه های ملّی از طرف غربیها طرّاحی شده اند تا خانمهای بدترکیب و بدریخت غربی را از تمام ایرانیان مخفی کنند. سازمانهایی در ممالک غربی به وجود آمده اند که تمام ارتباطات و مبادلات فرهنگی و هنری غربیها با ایرانیان را تحت کنترل قرار داده اند. این مؤسسات موظّف هستند که فقط زنان و دختران زیبای غربی را به ایرانیان نشان دهند و تمام ایرانیان را متقاعد کنند که همهٔ دختران غربی خوشگل هستند. اگر به فیلمها، سریالها، و عکسهایی که از غرب برای مخاطبین ایرانی ساخته شده اند دقّت کرده باشید، هیچوقت نشده زن و دخترِ بدترکیب به ایرانیان نمایش دهند.

 البتّه که نبایستی خیلی به چشم خودتان اعتماد کنید. خانمهایی که در فیلمها و سریالهای غربی که برای ایرانیان ساخته شده اند بازی میکنند٬ با زیبایی طبیعی خود حاضر نمیشوند. بازیگران این فیلمها با گریم و آرایش مخصوص وارد صحنه میشوند و از ماهها قبل تحت بهترین رژیم غذایی و استراحت مطلق بوده اند. به علاوه٬ ویژگیهای تصویری و تکنولوژی گرافیک قیافهٔ این افراد را به کلّی عوض میکنند. عکسهایی که از خانمهای غربی در پوسترها و مجلّات نشان داده میشوند از همه بدتر هستند! با استفاده از آخرین تکنولوژی گرافیکی - که در بازار موجود نمیباشد - صورتهایی ساخته میشوند که اصلاً در حقیقت وجود ندارند. اضافه بر این٬ اگر لازم بوده برای برنامه ای یک گزارشگر یا نمایندهٔ زن از غرب با ایرانیان در تماس باشد٬ عوامل غربی همیشه مطمئن شدند که این خانم از زیباترین خانمهای موجود در مملکتشان باشد.

از طرفی دیگر٬ تا کنون نشده که غربیها زنان و دختران زیبای ایرانی را به دنیا نمایش داده باشند؛ همیشه خانمهای ایرانی را به شکل زشت به دنیا نشان داده اند و خانمهای زیبای ایرانی را از همه مخفی کرده اند. با این عمل٬ مردان غربی خیال میکنند جذّابیت مردان ایرانی کم میشود.

اعتقاد مردان غربی به لزوم زن خوشگل برای علاقه-مند ساختن خانمهای دیگر کاملاً در رفتارشان قابل مشاهده است. برای جلب کردن نظر خانمهای مورد علاقهٔ خود٬ مردان غربی حتّی حاضر به تحمّل بی-احترامی و توهین از جانب خانمهای به-ظاهر-زیبا هستند. بارها و بارها شده که یک فیلمساز غربی به خانمهای ایرانی مقیم در آن کشور پیشنهاد بازی در فیلمهای خود را بدهد. تا جایی که خانمی حاضر باشد نقش معشوقهٔ آنان را در فیلمی بازی کند، مردان غربی حاضر هستند تن به هر نوع سوء استفاده ای که این خانم زیبا میخواهد از آنان بکند بدهند و هر نوع رفتار بد و زننده ای که این خانمهای به-ظاهر-خوشگل با آنان میکنند را تحمّل میکنند. البتّه که هیچوقت قرار نبوده که این خانمها با نامهای ایرانی در فیلمهای غربی بازی کنند؛ همیشه برنامه این بوده که خانمهای ایرانی را به عنوان خانمهای غربی به ایرانیان نمایش دهند.

 

 

قادر قوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی