همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی کشف شد:

همش سر زناست.

اکثر دعواهایی که غربیها با ایران و ایرانیان دارند به یک دلیل ختم میشه: زنان.

آخرین نظرات
نویسندگان

دختر مجرّد یا زن شوهردار؟

چهارشنبه, ۴ نوامبر ۲۰۱۵، ۰۵:۰۳ ب.ظ

یک مطلب است که هر مرد ایرانی باید بداند. البتّه که خیلی مطالب وجود دارند که مردان ایرانی بایستی بدانند ولی یک مطلب هست که ارزش توجّه بخصوصی دارد. این مطلب باوری است در رابطه با عشق و روابط جنسی که خیلی از مردان غربی را اسیر خود کرده. در اصل٬ این قاعده در نتیجهٔ تحقیقات محرمانه ای که برخی از محققان غربی در زمینهٔ عشق و روابط جنسی به عمل آورده بودند پدید آمد. بعدها٬ از طریقی این اطّلاعات به بیرون درز کرد و از محبوبیت خاصّی برخوردار شد.

این باور این است که اگر یک زن شوهردار با مردی به غیر از شوهر خود رابطهٔ جنسی داشته باشد٬ به احتمال خیلی قوی از معشوقهٔ خود باردار خواهد شد٬ نه از شوهرش. به زبانی دیگر٬ نُطفهٔ معشوقه در رقابت با نطفهٔ همسر برنده خواهد شد. به علاوه٬ خیلی از مردان غربی معتقد هستند که خانمها لذّت بیشتری در حین رابطهٔ جنسی با مردی به غیر از شوهرشان میبرند. من بارها و بارها شاهد بودم که مردی غربی واقعاً بر این باور بود که فرزند خانمی که با او رابطهٔ جنسی داشته به احتمال خیلی قوی بایستی فرزند خودش باشد. منطق این آقایان غربی همیشه این بوده که فقط به دلیل اینکه در رابطهٔ بلند-مدّت با خانم نبودند و خانم شوهر داشته٬ بچّه را احتمالاً از آنان باردار شده اند٬ نه از همسرشان.

به خاطر چنین باورهایی که مردان غربی دارند٬ زنان شوهردار هم به اندازهٔ دختران مجّرد ارزش سرمایه گذاری دارند. این باور اصلیترین عاملیست که برخی از مردان غربی را جذب ایران و دیگر جوامع ایرانی کرده. عدّه ای از مردان غربی - با اصلیت غیر ایرانی - بر صدد به جا گذاشتن حد اکثر نوادگان ممکن از طریق خانمهای ایرانی برآمده اند. برای این مردان٬ هیچ چیز در زندگی به اندازهٔ اولاد به جا گذاشتن اهمّیت ندارد. قابل توجّه است که این دسته از مردان چشم دیدن فرزندان مردان دیگر را ندارند - فقط دوست دارند که فرزندان خودشان بقا یابند٬ نه اولاد مردان دیگر. برای این مردان٬ دوست و دشمن هیچ فرقی با هم ندارند؛ همه رقیب - و دشمن - هستند. عدّه ای دیگر از مردان غربی هم نیازمند به محبّت و توجّه از جانب خانمها هستند. در هر صورت٬ خانمهای ایرانی مورد توجّه و پسند خاصّی از جانب مردان غربی قرار دارند. عشق آقایان غربی به خانمهای ایرانی به حدّی شدید است که هر خانم ایرانی میتواند هر مرد غربی را که اراده کند به دست آورد؛ جذب کردن آقایان غربی هیچگونه زحمتی برای خانمهای ایرانی ندارد.

به خاطر داشته باشید که وقتی مهمترین برنامهٔ مردی به جا گذاشتن حد اکثر نوادگان باشد٬ این مرد نمیتواند تمام وقت و انرژی خود را به یک زن و فرزندانی که از او دارد اختصاص دهد. پس٬ برنامهٔ این مردان غربی این است که حد اکثر خانمهای ایرانی را بدون اطّلاع همسرانشان باردار کنند تا مردان ایرانی بچّه های آنان را اشتباهاً به جای فرزندان خود بزرگ کنند.

پس اگر با کسی از غرب آشنا شدید که شما را تشویق به ازدواج کند یا سعی کند شما را متقاعد کند که رابطهٔ جنسی خارج از محدودهٔ ازدواج کار غلطی است٬ فکر نکنید که این فرد نظر به ناموس شما ندارد. اتّفاقاً٬ اگر به پُستِ رهبری از کلیسا خوردید که فقط حرف از ازدواج میزند٬ میتوانید مطمئن باشید که قصد رابطهٔ مخفیانه با زن شما را دارد.

اگر خوب دقّت کرده باشید٬ بعضی از عوامل غربی اصرار دارند که بهتر است خانمهای ایرانی که قصد مهاجرت به کشورهای غربی را دارند مجرّد تشریف نیاورند. این ممکن است بولوفِ مردان غربی و شگردی برای پنهان کردن نقشه های جنسی و عشقی آنان برای خانمهای ایرانی باشد; ولی امکان دارد بعضی از این مردان غربی واقعاً به دنبال روابط مخفیانه با خانمهای متاهّل باشند.

 


قادر قوتی

۱۵/۱۱/۰۴
قادر قوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی