همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی کشف شد:

همش سر زناست.

اکثر دعواهایی که غربیها با ایران و ایرانیان دارند به یک دلیل ختم میشه: زنان.

آخرین نظرات
نویسندگان

چند نکته دربارهٔ این بلاگ

پنجشنبه, ۱۷ دسامبر ۲۰۱۵، ۰۲:۵۴ ب.ظ

چند نکته را در رابطه با مطالعهٔ این بلاگ در خاطر داشته باشید:

۱. این بلاگ بر اساس وقایع حقیقی نوشته شده و به منظور شوخی و سرگرمی نمیباشد؛ این بلاگ به منظور آگاه ساختن عموم از بزرگترین سرمایه گزاری در حال حاضر در دنیا و خطرات احتمالی ناشی از برنامه های جوامع مخفی غربی در ایران و جوامع ایرانی خارج از ایران نوشته شده است.

۲. نویسندهٔ این بلاگ پیشگو نمیباشد و مقالات این بلاگ بر اساس فرضیات نوشته نشده اند. مطالب این بلاگ بر اساس برنامه های در حال گردش - و حتّی انجام شده - نوشته شده اند. از طرفی دیگر٬ مقصود نویسنده از نوشتن این بلاگ روشن کردن انگیزه و برنامه های این افراد است٬ نه فقط برنامه های به اتمام رسیده. از آنجایی که این افراد هنوز به مراد خود نرسیده اند٬ نقشه های جدیدی در سر دارند که برای شما روشن خواهم کرد. برای مثال٬ من در یکی از مقالات دربارهٔ نقشهٔ عدّه ای از مردان غربی برای استخدام مردان ایرانی به عنوان واسطهٔ جنسی و قاچاق زنان و دختران ایرانی به کشورهای غربی صحبت کردم. با اینکه تا به امروز یک مرد یا پسر ایرانی هم وجود نداشته که حاضر به انجام چنین عملی باشد٬ برای این برنامه خیلی سرمایه گزاری شده و بسیاری از آقایان غربی خیلی بیشتر از مایل به انجام آن هستند.

۳. برای درک مطلب بهتر٬ این بلاگ را از بالا به پائین بخوانید.

۱۵/۱۲/۱۷
قادر قوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی