همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی کشف شد:

همش سر زناست.

اکثر دعواهایی که غربیها با ایران و ایرانیان دارند به یک دلیل ختم میشه: زنان.

آخرین نظرات
نویسندگان

فقط نتیجهٔ تحقیقات است که اهمّیت دارد

پنجشنبه, ۵ نوامبر ۲۰۱۵، ۰۴:۳۷ ب.ظ

روابط جنسی بزرگترین بخش زندگی مردان غربی را تشکیل میدهد. البتّه که منظور من عملِ روابط جنسی نمیباشد. بیشتر٬‌ فکر کردن و خیالات در مورد روابط جنسی٬ تدارک دیدن٬ حرف زدن - اگر تا به حال با یک مرد غربی رابطه کرده اید٬ خودتان بهتر میدانید که همهٔ اهل محل از تمام جزئیات رابطه تا هر کاری که این آقا با شما کرده مطّلع شده اند - و آماده-سازی بر ای روابط جنسی و عشقی است که تمام وقت و انرژی آقایان غربی را مصرف میکند. با این حال٬ با وجود این همه اهمیّتی که آقایان غربی به روابط جنسی میدهند٬ یک مسئله است که همهٔ آقایان غربی را به طور کُل سر-در-گُمِ خود کرده. این مسئله این است که چه چیزی باعث میشود که خانمی با مردی رابطهٔ جنسی بکند و نه با مرد دیگری؛ عشق‌ از کجا و از چه راهی در دل خانمها به وجود میآید؟ چه دلایلی برای یک خانم وجود دارد که به مردی توجّه و علاقه نشان بدهد ولی مرد دیگری را رد کند؟ و خیلی سؤالات دیگر از این قبیل برای مردان غربی بی-جواب مانده اند.

برای حل کردن مشکلات ذکر شده، سالانه آزمایشات و تحقیقات گسترده ای در مراکزِ تحقیقاتیِ غربی در زمینهٔ روابط جنسی و عشقی به عمل میآیند. در کنار آزمایشات علمی، مطالعهٔ آثار و مشورت با خانما و آقایان دیگر هم به دانش مردان غربی در زمینهٔ عشق٬ روابط٬ و رومَنس میافزایند. از آنجایی که آقایان غربی حسرت روابط جنسی با خانمهای ایرانی را میخورند٬ نتایج این تحقیقات تأثیر قابل توجّهی بر روابط غربیها با ایران و ایرانیان میگذارد. نتایج این آزمایشات و مطالعات تأیین میکند چه قوانینی در رابطه با ایران رد شود٬ چه تصمیماتی در رابطه با ایرانیان مقیم کشورهای غربی گرفته شود٬ و در کل٬ چه طور باییستی با ایرانیان برخورد کنند.

در چند مقالات بعدی٬ من برخی از نتایج این تحقیقات را مورد بحث و بررسی قرار خواهم داد. به علاوه٬ در این مقالات توضیح خواهم داد که عوامل غربی به چه شکلی برنامه های جنسی خود را زیر نقاب سیاست٬ مذهب٬ حمایت از حقوق بشر٬ برقراری صلح جهانی، و فعّالیتهای اقتصادی و بازرگانی پنهان میکنند.

 


قادر قوتی

۱۵/۱۱/۰۵
قادر قوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی