همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی کشف شد:

همش سر زناست.

اکثر دعواهایی که غربیها با ایران و ایرانیان دارند به یک دلیل ختم میشه: زنان.

آخرین نظرات
نویسندگان

با خدا یا با شیطان؟

سه شنبه, ۳ نوامبر ۲۰۱۵، ۰۳:۰۳ ب.ظ

عوامل غربی خیلی سعی دارند که چهرهٔ شیطان را در میان ایرانیان از خود به جا بگذارند. این مسئله ارزش توجّه و پیگیری دارد زیرا که اکثر مردم غربی خود را شیطان-پرست نمیدانند. برای مثال٬ اکثر مردم امریکا مسیحی و عدّهٔ اقلّیتی هم جهود هستند. کمتر کسی در امریکا پیدا میشود که ادّعای شیطان-پرستی بکند - مگر اینکه خیلی ثروتمند یا از هیچکسی واهمه نداشته باشد.  با این حال٬ اصرار بسیار زیادی از جانب عوامل امریکایی مشاهده میشود که همهٔ ایرانیان جماعت امریکایی را به چشم شیطان-پرست نگاه کنند.

حالا چرا شیطان پرست؟

چه انگیزه ای ممکن است برای پخش چنین شایعاتی بین ایرانیان وجود داشته باشد؟ به خاطر داشته باشید که چنین شایعاتی را در دیگر جوامع غربی پخش نمیکنند.


از اینجا شروع میکنم که رُمانهای عشقی از محبوبیت بسیار زیادی در نزد خانمهای غربی برخوردار هستند. یک وجه مشترک بین محبوبترین رمانهای عشقی 'قهرمان شیطان' در داستان است. در محبوبترین رمانهای عشقی، نقش اوّل مرد داستان - که نقش اوّل زن عاشق او میشود - معمولاً به عنوان یک شیطان توصیف میشود. این یک سنّت کهن در رمان-نویسی است و هیچ تعجّب-آور نیست که همیشه آقایان غربی سعی کردند برای علاقه-مند ساختن خانمهای ایرانی خود را شیطان جا بزنند.



قادر قوّتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی