همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی کشف شد:

همش سر زناست.

اکثر دعواهایی که غربیها با ایران و ایرانیان دارند به یک دلیل ختم میشه: زنان.

آخرین نظرات
نویسندگان

همش سر زناس

چهارشنبه, ۱۷ ژوئن ۲۰۱۵، ۰۴:۴۶ ب.ظ

انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران کشف شد. تمام دعواهایی که عوامل غربی با ایران و ایرانیان دارند به یک دلیل ختم میشه:

 

همش سَرِ زَناس.


بله، درست خوندین. به جُز زنان هیچ دلیل دیگه ای برای دخالت غربیها در ایران وجود نداره.

حالا یه وقت فکر نکنین منظورم اینه که کسی دنبال یه دخترِ نجیب و خانواده-دار میگرده که باهاش تشکیل خانواده بده - ابداً. فقط خوشگلی و خوش-هیکلیِ خانمهای ایرونی  جوامع مخفیِ غربی (نظیر KKK) رو جذب ایران کرده - نه شَرم و حَیاشون.

اون چیزی که عواملِ بعضی از جوامع مخفی غربی نظیر KKK میخان اینه که با همهُ زنهای ایرونی بخوابند و بچّه هاشون رو بِندازَند سَرِ مردانِ ایرونی که براشون بزرگشون کنند. اگه فکر کنند میتونن با زن کسی بخوابند و بَچّشون رو بندازن سر شوهرش که بزرگش کنه، حتماً این کارو میکنند.

حالا یکی ممکنه بَراش این سؤال پیش بیاد: چطور میشه تو کشورهایی که آزادی جنسی هست سر زن دعوا را بندازَن؟ حقیقتِش اینه که آزادی باعث نمیشه که چشم و دل همه سیر شه. مردان غربی هوسبازترین و چشم-چرون-ترین مردان دُنیان. دلیلشَم اینه که خیلی از مردای غربی باور ندارند که زناشون براشون بمونند. یارو میدونه که زنش هر لحظه ممکنه به خاطر یه مرد دیگه ولش کنه. من خیلی زنها و دخترهایی رو اینجا دیدم که فقط به همین دلیل ساده که مرد مورد نظرشون هنوز پیدا نشده پای یکی نشستند. یارو خودش هم اینو میدونه؛ میدونه که مرد ایدآل خانم نیست و موقّتیه. میدونه که به محض اینکه طرف پیداش شه خانم گذاشته رفته. من خیلی مردها رو تو امریکا میشناسم که از روابطشون ناراضی هستند.

حالا متوجّه شدین؟ آقایون با تمام آزادیشون عقدهٔ زن دارند. حتماً باید یه  " حَرَم " بَرا خودشون درست کنند که خیالشون تخت شه. برا همینم هست که میزنن تو بازارهای خارجی. من باورم در اینه که ایراد کار از خود مرداست، نه زنا. ولی اونا اینو نمیفهمند. همش جاهای دیگه دُنبال چیزی که میخان میگردن. البتّه جامعه هم مقصّر هست. یِریز مردا رو گمراه میکنند و سعی میکنند اعتماد به نفسشون رو بیارَن پایین. اصلاً اعتماد به نفس خیلی از مردا اینجا در این ضمینه پایینه. از یه طرف دیگه، اسم مرد تو این جامعه خراب شده؛ سر همینم زنا سخت میتونن به مردا اعتماد کنن. یعنی اسم مرد رو خراب کردند؛ هم مردا با گندکاریاشون, هم اونایی که میخان بِینِ زنا و مردا تفرقه بِندازَن. اگه نمیدونید منظورم چیه، پُست " واسه دختربازا " رو بخونید.

یه مسئله دیگه رو هم در نظر داشته باشید: اکثر مردای غربی زن خوشگل میخان که بتونن پوز مردای دیگرو به خاک بمالند. یعنی از زن خوشگل برای بالا بردن موقعیّت اجتماعی خودشون استفاده میکنند. پس حق دارند که بزنند تو بازارهای خاورمیانه- چون خوشگلترین و خوش-هیکلترین زنا تو ایرانَن. زن و دختر خوشگل و خوش-هیکل اینجا کمه؛ تعداد خیلی زیادی از جمعیّت سیاه-پوستن؛ تو امریکا پُر نژادهای چشم-بادومی و چینی ژاپنیه؛ حالا سرخ-پوستاش بماند؛ یه تعدادی از زنا تو امریکا لِزبیَنَ هستند (یعنی با اکثر مردها رابطه جنسی نمیکنند). اینم بهش اضافه کنید که هر کدوم از دخترایِ امریکایی یه ایرادی دارند: یکی باسنش تخته؛ یکی سینه هاش خیلی کوچیکه؛ یکی شکم داره؛ یکی چربی بدنش زیاده و بدنش لایه لایَس. بماند چقدر ایرادهای اخلاقی دارند. ولی در عوضش ایران وفور نعمته. تن و بدنهای دخترهای ایرونی خیلی صاف و رو فُرمه. اگه فقط بتونن چند تا از اون خوشگلاشونو تخت بذارن - و به همه هم ثابت کنند - زندگیشون اینجا از این رو به اون رو میشه. کُلّی زن و دخترا اینجا باهاشون میخوابند فقط به خاطر اینکه همچون دختر خوشگلی با آقا خوابیده. اونا که نمیدونن یارو چیکار کرده. میگن ببین چی داشته که به این داده.  

 

 

قادر قوّتی

نظرات  (۴)

جناب٬ چرا همهٔ نوشته های شما به بحثهای جنسی ختم میشه؟ شما اصلاً به اصل و نسب و دین ما احترامی نمیگذارید. درست نیست که در مورد مسائل جنسی و عشقی صحبت کنید. درسته که اخیراً شرم و حیا تو ایران کم شده؛ ولی٬ شما حد اقل این مسائل رو رعایت کنید٬ بلکه دیگران هم کوتاه بیان.

 سپاسگذار.

پاسخ:

 به نظر میاد که شما مطالب من را با دقّت مطالعه نکردید. حرف من این است که منافع غربی در ایران زنان هستند. غربیها هیچ چیزی به جز زنان را از ایران و ایرانیان نمیخواهند. مردان غربی فقط به دنبال زنان و دختران ایرانی هستند٬ همین. اگر شما بحثهای جنسی را در تجزیه و تحلیل نفوذ غربی در ایران حذف کنید٬ هیچ چیز قابل فهم نمیباشد.کاری که شما میکنید درست مثل سانسور کردن رمان عشقی یا فیلم سوپر است. داستان تبدیل به یک ماجرای عجیب و غریب میشود. از هر دید دیگری که به قضایا نگاه کنید٬ مثل پازلی میماند که هیچ شکل مشخّصی ندارد. وقتی از دید زنان به قضیه نگاه کنید٬ همه چیز با هم مطابقت دارد.

اصلاً٬ چرا شما به من این حرفها را میزنید؟ چرا به شبکه های ماهواره و دیگر مؤسّساتی که برای ایرانیان فیلم٬ کتاب٬ و سریالهای عشقی تهیه میکنند حرفی نمیزنید؟ اگر اصل و نسب شما این است که بحثهای جنسی بد است و نباید زده شود٬ فیلمها٬ سریالها٬ و کتابهایی که در کشورهای غربی تولید میشوند و به دست مخاطب ایرانی میرسند را از بازار جمع کنید؛ بشقابهای ماهواره را جمع کنید؛ اینترنت غربی را جمع کنید - و غیره. حد اقل من حقیقت را میگویم. اکثر این رسانه ها مطالب دروغین را به جوانان میرسانند و آنان را گمراه میکنند.

به علاوه٬ این چه منطقی است که شما دارید که اگر من بحثهای جنسی را از مقالاتم قطع کنم٬ دیگران هم در متقابل همین کار را میکنند؟ این منطق غلط است. اگر من حرفی نزنم٬ دلیل نمیشود که دیگران هم نخواهند زد.

یک نکتهٔ دیگر را هم در نظر داشته باشید: برخی از افرادی که به شما یاد میدهند که بحثهای جنسی نکنید٬ مصالح شما را در نظر نمیگیرند. برخی از این افراد فقط به فکر خودشان هستند. ممکن است باور نکنید٬ ولی برخی از این افراد حفاظت از منافع غربی میکنند. اگر هیچ چیز دیگری هم نباشد٬ اگر قرار باشد بحثهای جنسی از صحبتها حذف شود٬ دیگر کسی نمیتواند حتّی این ادّعای ساده را هم بکند که 'منافع غربی در ایران زنان هستند' و 'همهٔ دعواهای غربیها با ایرانیان سر زنان است.'

آقای محترم٬ رابطهٔ زن مسلمان با مرد غیر مسلمان که در اسلام حرام هست. پس این حرفها برای چیه؟
پاسخ:
 این حرف که 'رابطهٔ زن مسلمان با مرد غیر مسلمان حرام است' تأثیر چندانی به حال مشکلی که من مطرح کردم نمیگذارد. شما فکر میکنید وقتی رابطهٔ زن مسلمان با مرد غیر مسلمان حرام شد٬ دیگر هیچ زن مسلمانی نمیتواند با یک مرد غیر مسلمان رابطه کند؟ اصلاً اینطور که شما فکر میکنید نیست.

در روابط جنسی و عشقی٬ احساسات خانمها حکم میکند٬ نه فکر. وقتی مردی با خانمی رابطه برقرار میکند٬ احساسات خانم تعیین میکند که با آن مرد رابطه داشته باشد یا نداشته باشد. این حرف که 'رابطهٔ زن مسلمان با مرد غیر مسلمان حرام است' یک قانون است. قانون در عقل انسانها جا دارد٬ نه در دل. وقتی پای عشق و رابطهٔ جنسی در میان باشد٬ خانمها منطقی با قضایا برخورد نمیکنند. پس شکّه نشید اگر زن مسلمانی را دیدید که با یک کافر رابطه داشته باشد.

در ضمن٬ این حرف که 'رابطهٔ زن مسلمان با مرد غیر مسلمان حرام است' ممکن است بدتر به ضرر مرد مسلمان تمام شود. این حرف احساس امنیت غلطی به مردان مسلمان میدهد که اصلاً امکان ندارد که زنان و دختران جامعهٔ مذهبی آنان با مردان غربی رابطه داشته باشند. این احساس امنیت غلط ممکن است شک و تردید را نسبت به مردان غربی بردارد و باعث شود که مرد مسلمان نفهمد که مردان غربی - یا زن او - چه در سر دارند.

برای اینکه این مسئله را برای شما روشنتر کنم٬ فرض کنید در یک اطاق ملاقات سه نفر آدم داریم: یک مرد مسلمان٬ یک زن مسلمان٬ و یک مرد کافر. به نظر شما در نهایت کدام مرد مورد پسند آن زن قرار خواهد گرفت؟ اگر شما هم تحت تأثیر فتوای بالا قرار گرفته باشید٬ احتمالاً فکر میکنید که آن مرد مسلمان بدون اینکه لازم باشد هیچگونه زحمتی بکشد٬ در "رقابت" برنده خواهد شد. شما در اشتباه هستید. این احساس امنیت غلط ممکن است بدتر باعث شود که آن مرد مسلمان رقیب خود را دست کم بگیرد و آن مرد کافر برنده شود.

من یقین دارم که در این زمینه مردان ایرانی از استعداد بیشتری نسبت به مردان غربی برخوردار هستند. ولی٬ چنین افکاری ممکن است باعث شود که حق آنان پایمال شود.
آقا٬ شما که به قول خودتون نصف عمرتونو خارج از ایران و تو یه جامعه ای که از نظر روابط جنسی آزادی داره گذراندین، چطوریه که همهٔ دنیا رو دنبال خوابیدن با زن لخت میبینید؟
پاسخ:

اوّلاً که من به یاد ندارم جایی گفته باشم که 'همهٔ دنیا' به دنبال زن لخت باشند. در این بلاگ٬ من سعی دارم انگیزهٔ غربیها را از نفوذ در ایران و دیگر جوامع ایرانی روشن و تفکیک کنم. در یک کلام: غربیها از ایرانیان چه میخواهند؟ 


  در ضمن٬ اگر گفتم 'همش سر زناست' ٬ این حرف در مورد خیلی از مسائل در جوامع غربی هم صدق میکند. فقط وجود آزادی در روابط بین زن و مرد باعث نمیشود که نیازهای عشقی و جنسی مردم برطرف شود. من خیلی از مردان غربی را در کشورهای غربی میشناسم که از روابطشان ناراضی هستند یا رابطهٔ ایدئالی با هیچ خانمی ندارند. از طرفی دیگر٬ وقتی بحث به نفوذ غربیها در ایران میکشد٬ انگیزهٔ ' زنان ' شدیدتر میشود.

اوّلاً٬ سیاستمداران غربی نمیتوانند با زنان جامعهٔ خود آزادانه رابطه کنند. همهٔ سیاستمداران متأهّل هستند و قرار نیست بیشتر از سهم خود بگیرند. یک سیاستمدار میتواند با استفاده از قدرت و نفوذ خود سهم مردان دیگر را هم بگیرد. برای یک سیاستمدار در کشور غربی٬ زن-بازی ممکن است به قیمت پُست او تمام شود. اگر سیاستمداری در یک کشور غربی بخواهد زن بازی کند٬ باید مطمئن باشد که جایی درز نکند. بارها و بارها اتّفاق افتاده است که مردم درخواست استعفای سیاستمداری را به دلیل رابطه با زنی به غیر از زن خود داده اند. پس٬ متوجّه باشید که تعداد بسیار زیادی مرد اینجا وجود دارند که در به در به دنبال زنانی میگردند که بتوانند با آنان رابطه کنند. این زنان باید خارج از حوزهٔ سیاسی آنان باشند. پس٬ بهترین راه برای این مردان محرومیت-کشیده این است که دوستانی در ایران پیدا کنند که برای آنان زن لخت مهیّا کنند. در این صورت٬ هر وقت که نیاز داشتند میتوانند برای سفر به ایران تشریف بیاورند و نیازهای جنسی خود را بر طرف کنند.

دوّماً٬ تعداد زیادی کلیسا در امریکا و برخی دیگر از کشورهای غربی وجود دارد که همه دارای رهبرانی هستند که نمیتوانند آزادانه با زنان جامعهٔ مذهبی خود رابطه کنند. این مردان به ظاهر مذهبی, یا قسم خورده اند که با هیچ زنی رابطه نکنند, یا قسم خورده اند که فقط با زن عقدی خود رابطه کنند. تصوّر کنید که جه قدر به این مردان فشار وارد میشود؛ ۲۴
ساعته در فکر زنان لخت هستند و دیگر نمیتوانند تحمّل کنند. برای رهبران کلیسا٬ رابطهٔ جنسی با زنی ممکن است به قیمت موقعیّتشان تمام شود. مگر اینکه این زن جایی حرفی نزند. البتّه٬ در این صورت هم زن مربوطه و یا مردی که واسطه شده است صاحب آن رهبر کلیسا میشوند و هرچه که بخواهند میتوانند از او بگیرند. پس٬ این راه زیاد صرف نمیکند. در این مورد هم٬ بهترین راه ممکن نفوذ کردن در جوامع غیر مسیحی است که این رهبران مسیحی قابل شناسایی نباشند.

به علاوه٬ در پولداران سن و سال بالا هم مردان کف-بالاآورده زیادی پیدا میشود!

به همین دلایل بالا بود که زمانی که حکومت ایران در دست انگلیسی ها٬ روسها٬ و بعداً٬ امریکاییها افتاد٬ تعداد زیادی خانهٔ فحشا در ایران تأسیس شد. فساد و فحشا٬ در واقع٬ پس از نفوذ غربی در ایران شیوع پیدا کرد. مردان غربی زنان ایرانی را میخواستند و٬ برای اینکار٬ عدّه ای از مردان ایرانی را وادار میکردند که برای آنان زن فراهم کنند.

پس٬ اگر شواهد بالا را در نظر بگیرید٬ متوجّه خواهید شد که مردان بسیار زیادی در کشورهای غربی وجود دارند که در-به-در به دنبال زن لُخت حاضر و آماده در ایران میگردند.

میبینید٬ مسئله بسیار بسیار پیچیده شد. مثلاً حکم رابطهٔ زن ایرانی و مرد غربی چیست؟ اگر خانم ایرانی یواشکی از وسایل ضد حاملگی استفاد کند تا نقشه های KKK نقش بر آب شود چه طور؟
پاسخ:
همانطور که در مقالات دیگر بحث کردم٬ سر خانمهای ایرانی٬ مردان غربی به چند دسته تقسیم میشوند. برای خیلی از مردان غربی فقط رابطه جنسی خالی با خانم ایرانی کلّی هیجان-زده و ترگل-برگلشون میکنه. برای بعضی های دیگه٬ فقط اولاد مهمّه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی