همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی کشف شد:

همش سر زناست.

اکثر دعواهایی که غربیها با ایران و ایرانیان دارند به یک دلیل ختم میشه: زنان.

آخرین نظرات
نویسندگان

واسه دختربازا

چهارشنبه, ۱۰ ژوئن ۲۰۱۵، ۰۴:۱۴ ب.ظ

برا هر کی که میخاد تو دختربازی ماهرتر بشه، یه توصیه دارم که چند برابر میندازَتِش جلو:

هرچی کتاب، مجلّه، فیلم، مقاله، یا برنامه آموزشی درمورد سِکس، روابط، یا عشق و عاشقی از غرب دارید رو بندازید سطل آشقال. اینو جدّی میگم. میدونید چرا؟

چون آثار هنری در کشورهای غربی برای گمراه کردن مردان ساخته میشوند.

روانشناسان و محقّقان خصوصی به این نتیجه رسیدند که تمام جنگ و دعواها در کشورهای غربی سَرِ زنان هستند. یعنی زندگیِ غربی یک سری اختلافات بین مردها سر زناست. در نتیجه، نمیتونید توقّع داشته باشید که کسی بِخاد در این زمینه راستِش رو به شما بِگه.

 تمام فیلمها، کتابها، مجلّات، مقالات اینترنتی، و حتّی‌‌ برنامه های آموزشی که برای مردها ساخته میشوند فقط یک هدف دارند: راه غلط را جلوی پای مردان بگذارند که مردان نتوانند زنان و دختران را جذب خود کنند. در نتیجه، زنان بیشتری برای خودشان بمانند.

البتّه اینَم بِگم که استثناش وجود داره. ولی اونا خصوصی کار میکنند. صدا و سیما و نشریات عمومی کارِشون فقط فریب دادن مرداست.

 تجربه به من اینو میگه که خیلی ازین آبزیرکاهها که پشتِ این جنایات هستند شمر تشریف دارند؛ یعنی نمیخان یه زن هم به هیچ مرد دیگری برسه. بازی، بازیِ یه نفر هَمَرو بِبَرَس. حالا یه وقت فکرهای مسخره نکنینا! من منظورم این نیست که اینجا هیشکی دوست دختر نداره یا از سِکس خبری نیست؛ من دارم از ذهنیتِ این احمقها حرف میزنم. از طرف دیگه، همه یکی رو دارند. ولی کمتر زن و دختری پیدا میشه که عاشق شوهر یا دوست پسرش باشه. خیلی از خانمهای غربی به این نتیجه رسیدند که مرد ایدآلشون به این زودیها پیدا نمیشه. پس با بهترین مردی که پیدا میشه سر میکنند و به امید روزی هستند که مرد بهتری پیدا بشه. به علاوه٬ خیلی از زنها اینجا در کنار شوهرشون یه معشوقه هم دارند. موقع عشق و حال که میشه میرَن پیشِ اون. حالا حدس بزنین اونا کی هستنند که با زن مردم میخوابند؟

همون کلّه-گنده هایی که گولشون زدند.

ختم کلام: هیچکدوم از اون چیزهایی که در فیلمها٬ سریالها٬ و مجلّات غربی نِشون میدَن و میگَن، تو واقعیّت اتّفاق نمیُفته. پس هَمَشو بِریز سطل آشقال، چون اَرا جیفه.

 



قادر قوتی




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی