همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

بحثی دربارهٔ انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی

همش سر زناست

انگیزهٔ نفوذ غربیها در ایران و دیگر جوامع ایرانی کشف شد:

همش سر زناست.

اکثر دعواهایی که غربیها با ایران و ایرانیان دارند به یک دلیل ختم میشه: زنان.

آخرین نظرات
نویسندگان

آیا همهٔ دختران غربی خوشگل هستند؟

چهارشنبه, ۱۰ ژوئن ۲۰۱۵، ۰۳:۴۷ ب.ظ

من روال جالبی را در سیستم مهاجرتیِ امریکا و دیگر کشورهای غربی مشاهده کردم: همهٔ ایرانیانی که به این کشورها مهاجرت میکنند در مناطق خاصّی مستقر میشوند. ایرانیان در همهٔ  مناطقِ این کشورها پراکنده نیستند. اگر قصد مهاجرت به یکی از کشورهای غربی را داشته باشید، قابل پیش بینی است که در چه مناطقی مستقر خواهید شد. اوّلاً، سیستمهایِ مهاجرتیِ این کشورها به شکلی طرّاحی    شده اند که در همان ناحیه ای که آشنایِ شما سکونت دارد مستقر خواهید شد. در تنیجه، همهٔ ایرانیانِ مقیمِ این کشورها  در مناطق خاصّی ساکن هستند. ساکنینِ این مناطق از طبقات بالا (ثروتمند) هستند.  این روال در مورد تمام کانالهای مهاجرتی (پناهندگی، سرمایه گذاری، تحصیلی، خانوادگی، و غیره) صدق میکند.   

در کنارِ این، من رَوَند دیگری را در امریکا و دیگر کشورهای غربی مشاهده کردم: دخترهای خوشگل به مناطق پولدار-نشین مهاجرت میکنند، به امید اینکه با مرد ثروتمندی آشنا شوند. خیلی از مردم غربی فکر میکنند پول باعث خوشبختیِ آدمها میشود.  همچنین، صدا و سیمایِ غرب مرتّباً سعی میکند دختران را متقاعد کند که اخلاق و رفتار شایسته فقط از مردان ثروتمند امکان- پذیر است. به همین دلایل، دخترهای خوشگل به این مناطق مهاجرت میکنند که با مرد پولداری آشنا شوند - و، احتمالاً، ازدواج کنند.  این تفکّر باعث شده است که تناسب بین دختران خوشگل و دخترانِ نه-چندان-خوشگل در این مناطق به هم بریزد. در مناطق ثروتمند درصد بالایی از زنان و دختران زیبا هستند. از طرفی دیگر، در مناطق فقیر-نشین و طبقاتِ کارگر دختر خوشگل کم پیدا میشود. این اتّفاق موجب نفرت بسیار زیادی از طرف مردان از طبقاتِ پائین نسبت به آقایان از طبقاتِ بالاتر شده است.  

روند دیگری که من در این کشورها مشاهده کردم این است که عوامل جوامعِ مخفیِ غربی (مثل KKK) از تمام ابزار و شیوه هایِ موجود استفاده میکنند که ایرانیان را از بازدید به این مناطقِ فقیر-نشین - و خیلی  دیگر از نواحیِ طبقات متوسّط  - منصرف کنند. در امریکا، مرتّباً شایعاتی به گوش میرسند که اگر سفیدپوستی پا به محلّات سیاه-پوست بگذارد، با شِلّیکِ گلوله کشته خواهد شد. این شایعات مدّعی بر این هستند که سیاهپوستان امریکایی (که از نوادگانِ بردگانِ سفیدپوستان هستند) کینهٔ بردگی را سَرِ هر سفیدپوستی که قدم به محلّاتشان بگذارد خالی میکنند.  البتّه، منظور من این نیست که کینه و بد-دلی وجود ندارد یا تا حالا هیچ سیاه-پوستی سفیدپوستی را نکشته است. در امریکا نژادپرستی زیاد است؛ تبعیض نژادی زیاد است؛ و سوا کردن جمعیتِ سیاه-پوست از سفیدپوست وجود دارد. ولی این خیلی کم اتّفاق افتاده است که سفیدپوستی پا به مناطق سیاه-پوست گذاشته باشد و درجا با گلوله کشته شده باشد. نکتهٔ جالب دیگر این است خیلی از مناطقی که پخش-کنندگان این شایعات سعی میکنند من و شما را از بازدید از آنان منصرف کنند اصلاً جمعیت سیاه-پوست ندارند! ساکنین خیلی از این مناطق از نژادهای مغولی، سرخ-پوست، و دیگر نژادهای بد-ترکیب هستند. 

من دوستانی دارم که سالها است که در برخی از این مناطق زندگی میکنند. با اینکه زندگی برای این دوستان ایدآل نیست، تا حالا نشنیدم کسی در قدم اوّل با گلوله خلاص شده باشد. اختلافات، اعتیاد، خلاف-کاری، و فساد در این مناطق غوغا میکنند؛ ولی این ارکان وجه مشترک بینِ تمام جوامعِ غربی هستند.

پس چرا عوامل جوامع مخفیِ غربی سعی میکنند از ورود ایرانیان به این مناطق جلوگیری کنند؟

این عوامل سعی دارند حقیقتی را از ایرانیان پنهان کنند. در نگاه اوّل، به نظر میرسد که این عوامل قصد پنهان کردن 'فقر در جوامع غربی' را از ایرانیان دارند. البتّه، خیلی از مناطق شایعه شده  فقیر-نشین هم هستند.

ولی برخی از این مناطق از طبقات متوسّط و حتّی متوسّط-رو-به-بالا هستند.

پس نقطهٔ مشترک بین این مناطق چیست؟

چه چیزی را عوامل جوامع مخفیِ غربی سعی دارند از ایرانیان مخفی کنند؟

جواب 'زنان و دخترانِ بیریخت' است.

دختر خوشگل در این مناطق کم پیدا میشود. در برخی از این مناطق، دختر خوشگل اصلاٌ پیدا نمیشود؛ همهٔ دختران خوشگلِ این مناطق به نواحیِ پولدار-نشین کوچ کرده اند. و به خاطر داشته باشید که اکثر نواحیِ امریکا و دیگر کشورهای غربی از این نوع مناطق هستند. با محدود کردن ایرانیان در مناطقی که حاویِ دخترهای خوشگل هستند -  در  نتیجه، مخفی کردن  زنان و دختران بیریخت - عوامل جوامع مخفیِ غربی قصد دارند بین ایرانیان شایعه کنند که همهٔ زنان و دختران غربی خوشگل هستند - و، درنتیجه، غیر ممکن است که مردان غربی دنبال خانمهای ایرانی باشند. پس شَک نکنید وقتی میگَم دعوایِ غربیها سَرِ زَناست.

دعوا سر خانمهای ایرونیه.

 




 قادر قوّتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی